The Webmen bestaat al 20 jaar! Daar ligt onze kracht, maar schuilt ook gevaar. Als je doet wat je altijd deed red je het niet in ons vak. Wij vernieuwen onszelf continu! Wat betreft techniek, de werkwijze en de organisatie. Eigenlijk verandert alles, maar er is iets wat al 20 jaar niet is veranderd; ons oorspronkelijke logo!

#0


Daar is nu verandering in gekomen. Het is tijd om de surfer achter ons te laten. Zoals met alles wat we doen, doen we het niet zomaar. Het moet kloppen. Ook bij ons logo. Het verhaal, het gevoel, de identiteit en niet geheel onbelangrijk: Het moet er gaaf uitzien!

Wij willen altijd innoveren en streven naar kwaliteit. Wij stimuleren elkaar dagelijks weer een stukje beter te worden. Elke dag vragen we ons af of wat we doen nog steeds de beste manier is. We zijn kritisch, staan open voor veranderingen en zijn altijd op zoek naar de beste oplossingen. Dat zit in ons DNA! En daar zijn we trots op! 

Het is daarom tijd om dit DNA langzaam zichtbaar te gaan maken! Niet met een big bang, maar agile! Niet alles in één keer, maar dynamisch, gedragen door iedereen, gecreëerd door iedereen. 

Ons nieuwe logo ademt DNA, versleuteld de WebMen en is dynamisch! 

Ons nieuwe logo IS het Webmen DNA.

#0